För Jecka och Malin är typ bäst! ;)

Söndagen tillbringades tillsammans med Jecka, Hanna och Nathalie i Ullared. En riktigt trevlig dag. Och en väldigt lååång dag! :) Åkte hemifrån vid strax efter nio och  var framme lite innan tio. Inte överdrivet mycket folk, men tillräckligt för att det ska vara mycket! Skönt och inte ha några tider alls och passa, eftersom Jecka hade superont i höfterna så tog vi det ganska lugnt. Tror vi åkte hem igen vid fem! Så det blev verkligen en heldag på Ge-kås! Hittade två riktigt snygga och underbara tröjor! Helt kär i dom! Hittade även en snygg sjal! Sen blev det mest lite smått och gott som man brukar köpa när man är där. :) Är sjukt nöjd med mina köp! Bilder på tröjorna ligger ute på http://sandinmalin.bilddagboken.se
En riktigt trevlig dag! Men grymt trött på kvällen kan jag lova!

Måndag igår! Åkte till Holm för att vara hundvakt till underbaraste hundarna. :) Sen ringde Jecka och frågade om jag ville komma in till stan. Åkte in och mötte upp henne. Så gick vi och käkade thaibuffé! Typ huuuur gott som helst! Satt där länge och snackade en massa skit, sen köpte Jecka en aaaas snygg klänning på H&M. :)
Varken jag eller Jecka orkade åka hem så vi tog en tur till Eurostop också. Satt och kollade på folk och snackade ännu mera skit. Så som bara Jecka och Malin kan göra! ;) Efter en lång dag begav vi oss hem till mig och kollade på Hundtricket! Sjuukt bra film ändå! Körde sedan hem Jecka och åkte hem och somnade!
FÖR JECKA OCH MALIN ÄR TYP VÄRLDENS BÄSTA!

Tisdag idag, vilket innebär träning med bästaste laget. Tänkte följa med Hanna innan och kolla på 92-orna när dom spelar mot Varberg. :)
Känns som ganska trist väder ute också, om man jämför med hur soligt och fint det har vart dom senaste dagarna. Tittar man däremot på termometern så står den på 13 grader. Inte helt dumt det heller.  Känns som om den kommer stiga också, hoppas på det!
Förövrigt så har jag vart duktig och sökt jobb idag också, som tågstädare.

2 dagar kvar tills jag åker hem hörrni! ;)
Puss & kram!

Kommentarer
Postat av: jecka

Du coh jag malin ;)

2009-04-16 @ 19:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback