Vad heter bastu i flertal?

Okej, skriva blogg när klockan står på 3.15 är väl inte det ultimata men va fan! Kan ändå inte sova så! ;) Vilken kväll säger jag bara. Vet inte vart jag ska lägga den på en 10-gradig skala. Tror till och med den har vart både i botten och toppen! Med världens bästa människor så kan det aldrig bli tråkigt! :) Började med och äta på Harrys med Jecka, Hanna och Rebecca. Mycket trevligt måste jag säga! Sen begav vi oss mot tre hjärtan. Var typ först där, alldeles ensamma! Kvällens bästa var när Rebecca kastade iväg sin snusdosa så den landade framför ett gäng killar! Går inte och beskriva, måste upplevas! Hahaha! Träffade sen Petter och hans kompisar där. Mycket trevligt det också.
Kvällens bästa kommentar är nog när vi går hemåt. "Det där ingrävda trädet" Hmm, hur kan ett träd som står i en trottoar vara ingrävd? Borde den inte vara in-asfalterad då? Jaja, det var klockrent i alla fall! :) Har även fått min efterlängtade fråga besvarad också! BASTU I FLERTAL!!!! BASTUAR? Eller vad var det! Som jag alltid funderat över så har tankarna och funderingarna legat där. Inte helt ute och cyklat i alla fall.

Mycket trevlig kväll i alla fall! :) Med trevligt och underbart folk så blir alla kvällar guld värda! Alla i min närhet betyder MASSOR!
Imorn är det Ullared klockan 9! Uppdaterar mer efter det antar jag! :)

Sov så gott!
Puss & kram!

Kommentarer
Postat av: Emma

WHAAAAAAAAAAAAAT? Din griiis har du varit i Ullared nu igen?! Iofs.. jag ska dit den 20:e men ändååå ;) Hittade du något? Kommer du hem nu till veckan igen? Puss!

Postat av: maaaaaaalin

hittade massa skoj! ;) kommer hem torsdag!!!!! wiiiieee

2009-04-05 @ 23:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback