Solens återkommst!

Äntligen är solen tillbaka och jag mår som om jag skulle kunna sväva på moln! Jag har enda sen i torsdags vart på strålande humör! Det händer inte sådär överdrivet ofta att jag är glad under en sån här lång tid. Snart en vecka alltså! Hoppas det är ihållande. Lika ihållande som den underbara solen! När solen kom blev Malin lycklig! Och då tänker säkert alla, varför blev du inte glad tidigare! Sånt är livet! Man måste leva det för att kunna inse sina fel!

Två dagar kvar tills bussen mot Mariestad går! Ska bli så förbannat kul! Längtar verkligen ut på Vänern! Var och bunkrade upp lite alkohol idag också! Blev en Asti och fyra cider, ska ta en sväng och köpa några cider till imorn! Lovade mamma! ;)
Anledningen till att jag köpte en Asti är enkel! Jag fick reda på att jag kommer få ut ganska mycket i lön i augusti, jag kommer få fortsätta i sporthallen varannan helg, jag ska börja plugga och mitt liv går allmänt bra just nu! Det är värt och fira, jag är värd att fira! :)

PUSS & KRAM mina älsklingar där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback