Swebus express!

Synd att man inte har ett extra batteri eller bättre kapacitet. Sitter på bussen på väg mot Mariestad nu. Bussen gick 14.45 från Halmstad och jag beräknas bara i Mariestad 19.00 Det är typ som att åka hem till mig, bara det att det är motorväg hela vägen! Varför jag väljer att starta datorn det första jag gör är att Nissastigen är så sjuuuuukt seg! Åker denna vägen varje gång jag ska åka hem och det är grymt segt. Och vägen mellan Jönköping och Mariestad är betydligt roligare, men dock också seg!

Swebus skryter så förbannat om att deras bredband på bussarna är jättebra, många använder det och det är praktiskt. Kan hålla med på alla punkterna. Nackdelen är bara att eftersom många kopplar upp sig på det så funkar det inte alltid! Får köra på mitt mobila, funkar minst lika bra! Det bästa köpet jag nånsin gjort är mitt mobila bredband, okej även det har sina nackdelar. Hur som helst så funkar det i alla fall bättre än swebus så omtalade bredband!

Snart är vi i Smålandsstenar, eller ja om ett ganska bra tag. Hade bara inga riktpunkter. ;) Kan lika gärna säga att jag snart är i Jönköping!
Ikväll blir det grillning förhoppningsvis! Och så får jag träffa mina underbara föräldrar! Ska bli så sjukt roligt hela denna veckan! Kommer dock inte sitta sådär överdrivet mycket vid datorn, men finns alltid på telefon! Och alla har ju numret. så tveka inte. Skicka sms och eller ring om det är något.
Uppdaterar när vi kommer från sjön med både bilder och text!

PUSS & KRAM!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Allra bäst är det när Swebuss sätter in extrabussar som INTE har internet! Typ som FBK-bussen till exempel......jävla dret! ;)

2009-08-11 @ 22:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback