Tjörn runt och Halmstad en vecka!

Nu var det ett tag sen jag skrev igen. Uppdatering nu då!
Gäddbettet är i stort sett läkt nu, sköööönt! Mindre skönt är att knivsticket aldrig vill bli bra. Behöver ha tejpen på en vecka till. Vilket är jobbigt eftersom jag inte kan gå fullt på träningarna, tror jag. Ska ner och träna med drott idag, så vi får se hur bra det går och hur mycket jag klarar av och göra. Mer och mer tyder på att jag vart nere till muskeln med kniven! MINDRE BRA! Det gör i alla fall sjukt ont och jag hoppas det blir bättre snart!!

Fredag, inköpte mig en kamera! ÄNTLIGEN säger jag bara. Mina skattepengar kom och jag bestämde mig för att köpa en kamera! Bra inköp tycker jag! Riktigt nöjd! :)

Lördag, upp tidigt och ner till Tjörn! Tjörn runt stod på programmet, dock inte segla men titta på alla fina båtar och var med om en upplevelse! Kyrkesund! Bilder kommer upp på
min bilddagbok under dagen! Det tar lite tid, men det är det värt! :)
På kvällen var det tillbaka till Halmstad. Fest hos Carro stod på programmet. Carola och jag kom lite senare eftersom min buss var inne 21.25 och Carola jobbade. Blev i alla fall en lång dag! För lite sömn, för lite mat och alldeles för mycket alkohol! Det dröjer verkligen inte förens jag väljer att avstå alkohol nu! Efter en veckas semester på sjön med alkohol varje dag och så denna kvällen! NYKTERIST JAVISST!

Söndagen gick åt till att sova ikapp alla timmar jag missat! Tog mig hem från Carro sen gick jag inte upp ur sängen förens imorse när klockan ringde!

Idag då, har vart ute med hundarna på Heagård, vart till Carro en sväng och lånat sladd till kameran som jag givetvis glömde hemma! Bilderna är alltså på G nu. Ska laga lite mat också, och ikväll blir det Alehallen och träna med drott, får se hur detta blir!

Nästa onsdag bär det av hemåt igen, ska träffa och prata med mina lärare och sen ska jag på bröllop! Min farbror ska gifta sig! Spännande!! :)
PUSS & KRAM!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha ja det är ju det ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback