1 december!

Då går vi in i december-månad! Termometern står på 1 grad och solen går ner utanför mitt fönster. Bara snön som fattas i stort sett. Förövrigt, kors i taket solen sken hela dagen typ! Hur trött man än blir så blir man alltid glad när solen skiner!
Som sagt, det har vart kallt idag! Precis så som december ska vara. Äntligen ett steg i rätt riktning! Jag vill ha massa snö som ligger kvar! Se träden förvandlas till vita snöträd! Se frosten glittra på alla hustak och se röken från alla skorstenar! Det är vinter! En riktig barndomsvinter!

Okej, blev lite tråkig början kanske! Dagen idag har tillbringats först hos hundarna och sen hemma! Har fått alldeles jättemycket gjort. Började skriva på min uppsats om arbetslöshet, nån erfaren? Flika gärna in med nåt vettigt som kan användas! Kom sen på att jag skulle göra omprov idag, så har suttit med omprovet i samhällskunskap en timme nu. Och sen har jag även börjat på geometri i matte. Nu ska allt bara bakas samman och fastna i mitt huvud inför nationella provet som ska göras nästa vecka! Vart vet jag inte än! Efterlyser en intelligent provvakt! Alternativt en skola att göra det på! Alla förslag godtas! :)

Sitter och är lite deprimerad, har fortfarande inte fått mitt Xbox! Hade behövt det mer än nånsin nu! Är så förbannat värd och spela det så det inte är sant! Är så nöjd med mig själv just nu! Fick bekräftelsemail om att mina två spel har lämnat CDON nu, kommer förmodligen imorn! Hoppas också på att mitt Xbox kommer imorn, så kan jag nörda hela kvällen fram till träning!
Kom också på att jag inte har köpt nån chokladkalender än! Hur ska det här gå nu då? 1 december och ingen chokladkalender! Jag är värdelös! Eller med ett finare uttryck, dagvilsen!
Får se till och komma ihåg och köpa en när vi ska till Ullared på torsdag, om jag inte hunnnit och orkat köpa en innan!
Har också sjukt ont i ryggen! Någon som kan knäcka, eller varför inte ryggmassage? Också här godtas alla förslag. ;)

Take care!
PUSS & KRAM!

You make me feel good!
En tanke till det finaste självfallet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback