10 december!

Grattis på namnsdagen Malin! TACK! Ett stort tack till alla som kommit ihåg det. :) Självaste nobelldagen idag också!
Dagen idag har gått långsamt, var riktigt längesen en dag gick långsamt. Gick upp kvart över 7 och åt frukost och pluggade lite. Sen bar det av till aspero för att skriva nationella provet i matte b! För er alla som frågat hur det gick, jag tror inte det gick bra! Men naturligtvis så hoppas jag att det gått jättebra! Jag gjorde precis allt jag kunde och försökte så gott det bara gick! Mer kan jag inte göra! Nu är det bara att hålla tummarna på att jag klarar kursen!
Två uppsatser kvar, sen får även jag jullov! :)

Helgen närmar sig med stormsteg! Imorn är det sista städet i högskolehallen, typ nånsin! Känns tragiskt men sant. Sen är det plugg hela dagen och vid halv 5 är det samling för färd mot Tollarp. Bortamatch med B-laget en fredagkväll är väl inget och hurra över! Hoppas det löst sig med tränarbiten! Detta innebär också att vi missar idol-finalen! Något som är sjukt tragiskt! I och för sig så både hoppas jag och tror att Erik kommer vinna. Han är lätt överläget bäst av han och Calle! Men vi lär väl få höra resultatet, om vi inte är hemma till omröstningen!

Annars då, världens bästa Jecka kommer till Halmstad i helgen!! Fan vad jag saknat den tjejen! Inte träffats på alldeles för längesen ju! Ska bli riktigt kul och träffa henne igen! Blir bio i helgen, Luftslottet som sprängdes! Som jag har längtat och få gå på den då!
Blir även en sväng till arenan på lördag för att mest kolla läget lite. Carro ska sitta i seketariatet så följer nog med och kollar läget lite! :) Kommer ju bli några matcher där efter jul nu så kan vara kul och se hur det ser ut på  insidan!
Annars är inte så mycket inplanerat, ska hinna med och tvätta också är det tänkt.

För dom som missat så går bilen mot Krillehöla reda på tisdagkväll! Väldigt mycket tidigare än planerat. Positivt för vissa och negativt för andra! Kommer i alla fall befinna mig i Kristinehamn över jul och mellandagarna så får vi se vad som händer över nyår! Många anbud och inget bestämt. Vi får helt enkelt se vad som händer! Långt kvar dit ju!

Take care!
PUSS & KRAM!

du har alla dagars finaste självfall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback