11 nätter före jul!

11 dagar kvar till julafton, vilket innebär självaste lucia! 13 december och endast 2 dagar kvar tills jag åker till Kristinehamn! Dagen idag ska tillbringas i en buss ner till Lund och spela match! Ikväll blir det bio med Hanna och Carola! :) Det blir mitt luciafirande.
Var förövrigt uppe med tuppen, närmare bestämt klockan 7! Gick upp när luciafirandet på tv började. Måste ju få lite julstämning när det ser ut som vår ute! Vill ha lite snö! Min kära mamma har berättat att det kommer massa snö i veckan nu! Skönt och få komma hem till snön! I Halmstad blir det ju aldrig nåt långvarigt snöfall! Det skulle börja snöa på måndag och snöa fram till onsdag, sen skulle det frysa på och bli kallt och solen skulle skina! Det är då jag mår bra! Snö på julen, sen får det gärna försvinna! ;)
Hoppas och håller alla tummar på att det inte blir något snökaos just på tisdageftermiddag när jag ska åka. Det får gärna snöa, men i måttliga mängder!

Av någon anledning satt vi i en trädkoja! Satt och snackade ett bra tag och hela tiden tittade du djupt i mina ögon. Du släppte mig inte med blicken. Du var så fin när du satt där, verklig och levande med dom fina ögonen och det fina leendet som du hela tiden hade! Du tog min hand och sa att jag var en underbar tjej!
Sen mina vänner vaknade jag och insåg att det var en dröm! Den verkliga känslan var helt enkelt bara en dröm! Fan vad jag hatar drömmar ibland! Dom är fina, speciellt den här, men fan så jobbiga och vakna ur!


Take care! Trevlig lucia!
PUSS & KRAM!

Du får även dagens tanke...

Kommentarer
Postat av: Emma

Postat av: Emma

Herregud! Undrar om jag borde ta och skaffa glasögon.. Läste "du får även dagens stake" där det står tanke :D Ligger i min säng i Branäs (Likenäs) nu, här är det -5 och frost-vitt på backen, ingen snö.. MEN HEMMA! Där snöar det minsann för fullt nu har jag fått höra! Tur att man åker 20 mil uppåt till snön.... Baaaaah. Saknar dig iaf, vi hörs. Puss.

2009-12-13 @ 22:41:22
URL: http://idreammydaysaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback