12 december!

Dagen innan lucia! Helt sjukt vad tiden går fort!
Gårdagen tillbringades i en minibuss till Tollarp. Riktigt kul både dit och hem. För att inte glömma själva matchen så spelade vi med glädje! Vann med 21-17. Spelade helt okej ändå. Lite stressigt stundtals men ändå helt okej insats, för att inte ha någon tränare med oss. Bra spelat tjejer! :)

Dagen idag har tillbringats i nya arenan! Himla mäktig ändå! Fint bygge dom kostat på massa pengar på! Kan nog bli bra det med! Dock inte samma feeling som i sporthallen. Kollade A-pojkarna i SM,  spelade bara en match idag och typ två imorn. Missar dom eftersom vi själva spelar imorn, borta mot Lundagård.
Dagens innehåll, handboll, leende, självfall, fina ögon! Nu blir det Dansbandskampen och myspys med massa ljus!

Morgondagen, spelar match 15.00 i Lund. Samlas 11.45 och är hemma typ sent. Bio imornkväll, Luftslottet som sprängdes! Äntligen får jag se den! Som jag har längtat! :) Det är förövrigt självaste Lucia imorn! Får väl spela med glitter i håret! ;)

Take care!
PUSS & KRAM!

Ditt sätt att säga hej på, ditt sätt och le på men framförallt ditt sätt att titta på mig! Du får mig och bli varm inombords! Det är enkelt sagt, jag är helt förbannat såld! Du gjorde min dag till den bästa lördagen på länge!
En tanke till dig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback