14 december!

Går nu in på slutspurten! Imorn åker jag till vinterlandskapen uppe i värmland! Känns som om det finns 1 miljon saker som ska göras innan. Måste få klart i stort sett båda mina uppsatser och hinna plugga på omprovet i psykologi på onsdag. Ska även hinna med träning ikväll, har även lovat och vara med på Jonas 96-träning. Han har dragit ihop ett gäng som ska möta hans killar i en match. Kan bli hur kul som helst! :) Sen direkt till våran träning. Detta är redan vid fem-tiden, vilket gör mig ännu mer stressad. Ska innan dess även hinna med och packa och få med mig allt hem, blir ju hemma ett tag nu. Så måste se till och få med mig allt jag behöver!
Kan i alla fall bocka av arbetsförmedligen nu. Fick svar om att det är okej och kontakta dom hemma. En punkt på listan att stryka. Nu är det bara massa plugg och packa som gäller!

Måndag idag vilket innebär en liten uppdate om helgen.
Egentligen finns inte så mycket och skriva om helgen. I fredags spelade vi borta mot Tollarp, i lördags var jag i arenan och igår var det match borta mot Lundagård och bio på kvällen. Känns ändå som om jag redan skrivit det i typ två inlägg.
Kan väl uppdatera om att filmen var sjukt bra! Alla tre filmerna har vart riktigt bra! Hade tänkt ge mig på böckerna nu när jag får all tid i världen! ;)
Lördagen gjorde förövrigt hela min helg! Men det står redan i föregående inlägg! Det är så klockrent att det är värt och nämna massvis av gånger!

1 dag kvar tills jag lämnar Halmstads gator för ett juluppehåll!
Take care!
PUSS & KRAM!

Miljoner tankar till dig!
Alla dagars finaste leende! Alla dagars underbaraste ögon och framförallt lördagens finaste du!

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja lite tokigt blev det allt ;) Det börjar kännas bättre nu idag än vad det gjorde igår iaf. Det blir nog bra tillslut :) Men du.. det där med att jag flyttat till världens ände, det stämmer nästan! Herregud, Likenäs.. sicket ställe :P Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback