19 december!

5 dagar kvar till julafton! Jag befinner mig i Kristinehamn tidigare än nånsin. Har vart här sen i tisdagskväll, gjort omprov, blivit underkänd i matten, och eventuellt underkänd i samhäll och psykologin får jag reda på efter jul.
I torsdags åkte jag upp till min kära syster i Filipstad, sov hos henne och lagade god mat. Igår startade våran SNOWTRIP! Dokumentation av bilder kommer fram till jul. ;) Utlovar ett gott skratt! Åkte till Karlstad och köpte klart dom sista julklapparna och tog massa kul bilder.

Imorn blir det staden, det är fjärde advent och Martin Stenmarck kommer till stan. Ska ner och hänga längst fram vid scenen. ;) Ta lite mer spännande kort och lyssna på sveriges sexigaste man!
Dagen idag ska jag och Marie göra julgodis, och få upp lite julstämning och titta på den fina glittrande snön! Är riktigt sugen på och åka pulka faktiskt! Kanske blir det idag alternativt imorn, beroende på om det hade tänkt vara 10 minus länge till!
Ska även kolla handboll på tv idag. Drott-Lindesberg, skulle egentligen vart och kollat på matchen då det är Drotts sista match i sporthallen. Men istället blir det att kolla på tvn istället. Funkar minst lika bra, dock inte samma stämning. :)

Julstämningen är i alla fall på topp, 10 minus, glittrande snö och solsken! Julmusik och julgodis på det gör susen! :)

Take care!
PUSS & KRAM!!

40 mil bort och du är ändå värd dagens tanke...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback