2 december!

Drygt och plugga måste jag bara börja dagens inlägg med! Har inte riktigt orken till det nu känner jag! Fick godkänt på fördjupningsuppgiften om Tanzania igår i alla fall! Hoppas på att klara provet också! Har även fått svar av Marie angående nationellt prov på aspero. Hoppas det funkar, annars blir jag typ deprimerad!

Fick förövrigt inte mitt Xbox idag heller, om det inte ligger på Hemköp nyhem och väntar på mig. Dock har jag inte fått någon lapp om det än, men kan hända att det kom med posten idag! I så fall kan jag räkna med att ha det här imorn! :) Fick mina två beställda spel idag i alla fall! Så får väl hoppas på att själva Xboxet kommer imorn! Annars blir jag ännu mer deprimerad!
Det är kallt ute också! Minusgrader, frosten ligger och glittrar på hustaken och solen skiner! Eller ja, den har gjort hela dagen, nu ser det mest ut som om det skulle börja snöa vilken sekund som helst.
Kom inte in i bilen imorse heller. Fick ta passagerarsidan! Låset hade frusit, ganska kul när vi diskuterade det igår och kläcker ur mig, "nej men sånt händer aldrig med min bil!" Får erkänna mina misstag med att säga att låset frös! Tinade dock upp i solskenet när jag var ute och gick med hundarna!
Hoppas kylan håller i sig och att snön faller innan kvällen! Jag vill ha SNÖ och kyla så att snön ligger kvar! Jag tror inte på det, men jag vill!

Två uppsatser, en inlämningsuppgift, ett omprov och ett nationellt prov! sen är skolan färdig! Håll alla tummar på att jag klarar matten! Jag behöver den! Klarar jag den inte så dödar jag allt som kommer i min väg!

Ikväll är det träning, och jag har ont i ryggen! Men det har väl aldrig nån dött av. Imorn är det hemmamatch i sporthallen mot Kävlinge, hoppas på att vara mer. :)

Take care!
PUSS & KRAM!

You are always on my mind!
Du är fin... och jag tänker på dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback