21 december!

3 dagar kvar till julafton! Julstädandet är i full gång och stämningen är på topp! Imorgon kommer stämningen bli ännu högre. Julhandel och julgransköp! Klä granen och lyssna på julmusik! Heeeelt underbart!
Julmys på hög nivå! :)

Finns väl egentligen inte så mycket värt och skriva! Jag är just nu världens lyckligaste efter att igår ha träffat sveriges, efter erik segerstedt, snyggaste! Martin Stenmarck! Bättre fjärde advent får man leta efter! Oslagbart just nu! :) Jag och Marie stod typ längst fram med småbarnen! Vilket resulterade i två bilder i tidningen! Dock i bakgrunden, men ändå med i tidningen! Lokalkändis! ;)
Fick också en massa bra bilder på honom. Tagna med min kamera som kommer upp så fort jag kommer tillbaka till Halmstad. Bilder från Maries kamera ligger redan uppe på facebook! Har ju startat vinterns äventyr med Marie, Snowtrip!

Imorn blir det heldag i Karlskoga, eller ja vi ska till Karlskoga i alla fall! Handla julmat och nån julklapp till Ronja! Helt enkelt handla klart det sista inför jul!
Skickat julkorten idag också, bättre sent än aldrig!

Take care!
PUSS & KRAM!

You are still number one! Du gör mina dagar fortfarande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback