27 december!

Nu är julafton över! Den eviga väntan på jul är nu förbi! Det är nästan tragiskt att det är ett år kvar till nästa jul. Har i alla fall vart en himla trevlig och bra jul! En himla trevlig uppesittarkväll tillsammans med syster och pappa. Synd bara att inte mamma kunde vara med, som jobbade natt.
Sen själva julafton, traditionerna flödar! ;) Julmat, julgröt, Kalle Anka, julklappar, julgran som barrar och glögg. Så som allt ska vara!
Fick helt underbara julklappar av alla! Och inte minst alla fina julhälsningar! Som alltid, svårslagen jul!

Juldagen tillbringades hemma tillsammans med familjen! Spelade monopol, drack vin och sjöng sing star! Marie fick sing star, svenska stjärnor! En himla rolig skiva med massa roliga låtar måste jag säga! :) Slutade även på andra plats i monopol, en helt godkänd placering!
Under dagen träffade jag även Emma! Följde med henne till maxi, och bytte julklappar med henne! Åkte hem till henne och fikade lite, åt hennes goda pepparkaksbollar! :)

Annandagen, dvs igår, åkte jag och Emma till Karlstad. Heldag på rean kan man säga. Köpte mig en hårddisk och en ny handkontroll till mitt Xbox. Mycket bra köp! Åkte sedan hem och hade myspys middag med familjen, för att sedan åka till Karlskoga och träffa Pierre och en massa andra nya trevliga människor på en fest! :) Mycket trevlig kväll måste jag säga!

Dagen idag blir lugn, ska fundera alldeles för mycket över den där jäbla nyårsafton! Jecka och Kim ringde mig igår och sa att doms ska upp till Kil under nyår och ville att jag skulle komma dit. Så nu ligger två väldigt bra alternativ högt! Kil med Jecka och Kim, eller Halmstad! Fan vad jag hatar beslutsångest!
Ska även spela Xbox med pappa och syster idag, så kanske jag kommer fram till nåt vettigt!

Take care!
PUSS & KRAM!

Så nära men ändå så långt bort! Tänker på dig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback