8 december!

Det är 16 dagar kvar till julafton! Kan inte vara annat än stressad! Man känner att man är inne i december i alla fall!
Har inte skrivit på aslänge nu heller! Kan bero på att jag har haft alldeles för mycket att göra! Skolan håller på och ta kål på mig! Fick just reda på att det är okej att göra nationella provet på aspero, vilket känns oerhört skönt att slippa åka hem mitt i all stress! Dock är det redan ändrade planer. Min plan var att åka hem den 20e, efter våran match och drotts sista match i sporthallen. Men nu får jag planera om. Hemfärden sker redan nästa onsdag den 16e! Skolan måste avslutas på hemmaplan!
Och jag undrar varför jag stressar ihjäl mig!

Helgen var också helt sjuuuk! Inflyttningsfest hos Carro i lördags= mycket alkohol och en sen natt! Eller som man också kan säga, tidig morgon! Det finns dock inga bilder från kvällen, vilket är synd eftersom kvällen helt enkelt inte går att beskriva i ord! haha!
Söndagen sovs typ bort! Bakfyllan skrek mellan väggarna här hemma! Orkade i alla fall åka till sporthallen och kolla Drott-Skövde och tur var väl det, vilken match alltså! Blev sedan bakfyllemat hemma hos Carro! Och sen Xbox hela kvällen!

Den här veckan kommer bli stressig! Känns oerhört skönt att vara klar med julklapparna i alla fall! :)
Har två stora uppsatser som ska in denna veckan och ett nationellt prov som ska skrivas! Nästa vecka ska ett omprov i psykologi göras, ett möte i samhällskunskapen ska genomföras och jag ska åka till höla! Julstressen börjar nu!

Take care!
PUSS & KRAM!

Tänker på dig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback