Alla hatar telefon intervjuare/försäljare!!

Helt seriöst så hatar verkligen alla när folk ringer till dom! Inklusive jag! Det är det värsta som finns när folk ringer och ringer och inte fattar att man inte vill prata! Så sitter jag där själv och ringer till folk! Spännande!! ;)

Egentligen orkar jag inte riktigt skriva, men det var ett tag sen jag skrev så lika bra och uppdatera lite.
Vad har hänt sen sist då. Ja, det har vart helg. En hyffsat slapp helg. Finns väl inget som sticker ut mer än nåt annat. Jobbade igår och ska jobba på torsdag. Har vart hos Bosse och Diva idag och igår. Träning ikväll och imorn. Ja som sagt, finns väl egentligen inget och nämna! Men känner mig skyldig och skriva en rad då och då! ;)
Nu har jag gjort det!

Den 25 februari åker jag hem till dom värmländska skogarna igen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback