För skåne har världens bästa domare...

...kanske inte.
Match igår, borta mot Tollarp! Egentligen vill jag inte ens skriva om det. Dom som var med vet, och för resten av läsarna finns inte så mycket att nämna! Vi var helt enkelt inte värda och vinna! Synd att vi har sånna svackor vissa matcher! Tollarp ska vi slå med STORA siffror. Istället "låter" vi dom vinna! Vi spelar jämt mot topplagen, slår Lågan men vi kan inte vinna en enkel match mot Tollarp. Ja det finns helt enkelt inte mycket och säga. Vi får be till gud att dom drar sig ur serien! Vilket aldrig nånsinn kommer hända eftersom det inte är alls många matcher. Det finns nog många Tollarp-spelare som sov gott i natt! Får väl anse att vi förgyllde deras fredagkväll ytterligare! Vi spelade helt enkelt inte bra! Och det gör ju inte saken bättre att skåne har världens bästa domare heller! Kan inte säga att domaren avgjorde matchen! För det var det vi som gjorde! Men hur vore det om domaren dömde något sådär jämt i alla fall!
Det är bara och gå vidare, vi har Åhus hemma nästa helg så vi får väl bita ihop och ta dom på hemmaplan i alla fall!
Tur att vi har så förbannat kul i bussen på väg dit och hem i alla fall! Körde bussen igår, och jag vill säga till alla som åkte med. Rondellen i Örkelljunga var min tabbe! ;) Jag skojar inte att dimman låg som filmjölk! Såg knappt en meter framför bussen. Det enda jag hade och gå på var dom vita strecken och reflexerna, och knappt det! Det hade ju verkligen inte skadat om vi hade haft en bil framför! Alltid skönt och ha nåt och följa när dimman ligger!
Missade i alla fall skylten om rondellen strax innan den bara dök upp! Fick lägga på en tvärnit!! Fast varnade i alla fall alla i bussen. Så lite duktig kan jag säga att jag var! Det är inte kul och köra i dimma när man inte ser nåt! Det gick i alla fall bra! Men lär få höra detta ett par gånger! ;) För vi är världens bästa lag, och vi har alltid superkul både på och utanför plan!

Melodifestivalen ikväll! Ska dega i soffan med lite tacos är det tänkt. Lyssna vad vi i Sverige väljer att rösta fram för låtar till finalen. Alltiid lika spännande och se vad vi har för musiksmak!
Imorn blir det nog sporthallen och kolla Drotts damer möta Åstorp. Sen får vi se vad som blir planerat. Tar en dag i taget. :) Idag är det i alla fall Lördag!

Kommentarer
Postat av: danni

haahah! malin körde fel håll i rondellen, det kommer leva kvar läänge ;)

Postat av: Anonym

inte fel håll!! ;) men kunde ha blivit rakt! hahaha!

2009-02-11 @ 21:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback