Lördag, melodifestivalen och gammalt vin!

Klockan är lite över tolv. Det är lördag, eller om man ska rätta sig själv söndag. Ännu en lördag har passerat och så även nästan en helg. Lördagen, ja vad hände med lördagen. Vaknade, löste melodikrysset låg i sängen och kollade på skidor, åkte till sporthallen och städade, åkte hem och åt mat och kollade melodifestivalen och nu är nästan mitt äckligt gamla vin slut. Vilken lördag. Nästan värd och dokumentera.
Mitt äckigt gamla vin är snart slut, jag har stora funderingar på och skriva några rader på min roman/novell. Som går framåt, men dock inte mera. Jag önskade att jag kunde få fram mer tankar och ord lite oftare. Ibland kommer det, och så är fallet idag. Blir nog lite rader innan jag bestämmer mig för att krypa ner och sova.

Alla hjärtans dag. Årets mest överskattade dag, jag överlevde även denna dagen. Imorn är det söndag (läs idag) ingenting är planerat, blir nog tvn och eventuellt en promenad om vädret tillåter!

Nu ska jag in i poeternas och så även författarnas tecken en stund och bli deprimerad över det jag skriver, som förmodligen har en baktanke! Sov så gott allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback