Vad ska man plugga om man vill bli vädergud?

Det är visserligen februari vilken innbär den sista vintermånaden och sportlovsveckor! Men för i helvete måste snön komma just precis nu! Har det inte vart snö på hela vintern så behöver det inte vara snö nu heller! Okej att det är fint. Men har snöat i två dagar snart! Är sjukt trött på snön ändå! Kallt och blött! Fast dock så kul!
Jag ska bli vädergud, dom borde väl tjäna goa pengar! ;)

Idag är det fredag, har diskat MASSOR och ska påbörja städet alldeles snart tänkte jag. Lugn kväll ikväll, är glad för börjar bli helt frisk snart hoppas jag!
Imorn är det lördag vilket innebär 40-årsfest! Sanna och Hanna har båda fyllt 20 och ska slå ihop. Ska bli sjukt kul, ser verkligen fram emot det. :) Fast får väl ta det något sådär lugnt trots allt. Vi har match sent på söndag. Sen kan man fundera länge på vem som lägger en match söndag kväll 19.45 i Åstorp. Men det är väl nog ingen som vet. Kanske skulle bli allsmäktig också. Där slår man två flugor i en smäll! ;)

Det sista jag tänkte nämna är att jag är fattig! En gång fattig, alltid fattig! Har stora planer för livet nu. Antingen gifter jag mig rikt, eller så ska jag försöka plugga till vädergud och tjäna massor av pengar så nån vill gifta sig rikt med mig!
Ja en del har STORA planer än andra! Sen finns det mer realistiskt än annat. Finns väl ingen som har förbjudit tankar än va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback