Vill ha sommar!

Var uppe imorse och städade klockan 6, sen åkte jag hem och la mig och sov! Var verkligen välbehövligt om jag ens skulle överleva denna dagen! Efter nån timmes sömn startade jag det jag egentligen skulle gjort igår! TVÄTTANDET! Det är sjukt tråkigt och tvätta, tur att det sköter sig själv i alla fall. Åkte sedan för att helghandla lite. Upptäckte att utanför dörren så sken solen! Det är inte dåligt för att vara Halmstad. Dock var det väldigt kallt. Men åkte i alla fall ut till Tylösand och till Grötvik och tog lite bilder och en liten promenad.
Ikväll blir det städ igen, i sporthallen med Rebecca.

Helgen då. Ja bra fråga, matchen på söndag blev flyttad så spelledig hela helgen. Imorn är det förövrigt alla hjärtans dag något som jag tycker är så sjukt överskattat. Kan vara för att jag inte har någon och "fira" det med. Men jag vet vilka som ligger närmast mitt hjärta ändå! Och dom vet det också! :)
Annars är det väl inget planerat vad jag vet än. Brukar inte ha så mycket planerat men ändå. Vi får väl se vad som händer. Det är melodifestivalen imorn också.

Jag vill verkligenha sommar nu!! Sommar, sol och vatten!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback