2009 is the shit!

Det här året ska bli mitt år! Det är nytt år med nya möjligheter! Jag ska kämpa in i det sista och aldrig ge upp vad det än gäller!
Söndag idag, helgen har gått sådär lagomt fort. Har inte heller gjort speciellt mycket. Har dragit igenom första säsongen av tusenbröder och även tittat på endel wallander-filmer! Shit är verkligen helt såld på dom filmerna! Dessutom har jag en helt klart ny favorit serie. TUSENBRÖDER!
Om man inte vetat att vi hade haft katt skulle man lika gärna kunna ta mig som EMO. Alternativt självmordsbelägen! Hela högerhanden är helt sönderriven och biten av vår mini-tiger!! Ronja vet seriöst inte vad som är lek och vad som är allvar. Man kan leka förfullt med henne och hon spinner så det vibrerar i hela golvet, och rätt som det är så smäller det. Fast hon slutar inte att spinna! Det är nåt som inte riktigt stämmer där! ;) Men hon är världens goaste katt i alla fall!

Veckan som kommer då. Ja bra fråga, ska upp till min syster nån dag. Sen ska jag till AF på torsdag och fredag så fyller min älskade mamma år! Det är väl det enda planerade. Sen ska jag ta mig ner till Halmstad nån dag efter detta också. Helgen eller måndag. Den som lever får se! :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Men imorgon ska du till mig! ;)

Postat av: Hanna

Maliiiiin, kom ner snart. Jag saknar dig! <3

2009-01-07 @ 15:46:42
URL: http://hannuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback