Berg- o dalbana!

Ena sekunden är man världens gladaste, andra vill man bara gråta! Det går fan inte en enda dag utan att jag tänker! Alldeles för mycket dessutom! En dag på det nya året har gått! Jag vill verkligen inte blicka framåt, egentligen inte bakåt heller! Jag känner inte för ett nytt år. Jag är inte beredd på det! Dags och börja leva nu! Mitt 21 år av livet har startat. Dagen har bara inte kommit än, ett halvår kvar. Men dock så fyller jag 21 år i år! Vad ska jag göra? Vad vill jag göra? Vad kommer hända?
Har precis tittat på hela första säsongen av Tusenbröder! Helt underbar serie måste jag säga! Det är när jag tittar på den som man får funderingen, blir man lycklig av mer pengar? Tänk känslan av att få råna en bank utan att ha några skuldkänslor och inte ens vara i närheten av att åka fast! Jag säger egentligen inte detta!
Hela jävla världen kostar pengar! Det kvittar vad man än ska göra så nog fan kostar det pengar! Jag kräver inte mycket, jag säger inte heller så mycket. Gör ingen fluga förnär. Men jag lyckas fan aldrig med nåt! Jag lyckas fan inte ens skaffa jobb! Har fått det skriftligt på papper, Jag är värdelös!

År 2009 ska bli mitt år! Jag är trött på och bara vara Malin! Förändring ska ske. Livet ska förändras! Men jag vill inte bli nån jag inte är! Hur trött jag än må vara på att vara Malin, så kan jag inget annat än att just vara det!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Malin, du är inte värdelös. Du är världens BÄSTA Malin som är hur underbar som helst. Det finns ingen bättre vän än dig. Du ställer alltid upp, om så bara för att "va" och inte göra något.



You're always in my heart! <3

Postat av: Vekrtyg-slådan :D

Tycker du att jag är värdelös? Om du inte gör det så kan jag tala om att min CV är uselt, jag får INGA jobb på det heller, papper är bara papper, det kan aldrig visa vem du är som person. Okej, du kanske är värdelös på pappret, det är jag också men vi är långt ifrån värdelösa människor för det. :)

Sen så tänkte jag på en annan sak, 21år är inte gammalt, 21år får man lov att vara utan att veta vad man vill göra eller "bli när man blir stor". Tänk mindre så kommer livet bli enklare :)



Massa kramar från Verktyg Slådan :D

2009-01-02 @ 16:41:39
Postat av: FasterH

Du vet väl om att du är värdefull.....

2009-01-03 @ 12:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback