Deprimerad!

Ja så är det, livet är deprimerande! Jag är evigt tacksam att jag är hundarna och gå till på dagarna, dom dagar som det nu blir! Och att jag har handbollen på kvällen! Det är den som gör mig glad och inte helt nerdeppad!
På en och en halv vecka som jag varit i Halmstad nu efter jul så har jag dragit 2 säsonger av tusenbröder och snart 3 av skärgårdsdoktorn. Jag har snart sett alla Wallander-filmerna också. Börjar få slut på idéer snart! Tur att det finns så  många jobb och söka i alla fall! INTE! Det är helt sjukt, ligger 100 jobb ute i Halmstad och kan endast söka ETT och det har jag redan gjort!

Idag blir det i alla fall dom tre sista avsnitten av skärgårdsdoktorn, träning ikväll och handboll på tv! Det är det enda inplanerade just nu! Det kan bli nån mer film om det blir tid över! ;)
Känner igen mig i Halmstad nu, det är grått och astrist! Var väl bara en engångssol igår!

Vatten och sol är det enda som krävs för att jag ska bli lycklig! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback