Det värsta av allt!

Det finns ett fåtal saker som jag verkligen kan säga att jag hatar! Men till och med jag kan faktiskt hata! Jag hatar falskhet, skitsnack och helvetet! Det är saker som man aldrig kommer ifrån på vägen genom livet! Att ens ha mage till att snacka skit förstår jag inte! Att ha på samvetet att man sårat någon på alla möjliga sätt! Att ge förhoppningar om något som man 10 minuter senare sviker! Det finns verkligen inget värre än så!
Man tror man har nån och lita på, men det visar sig att man är lika jävla blåst som innan! Det är det värsta som finns!


Har vart hos Jecka idag! Hjälpt henne med Arbetsförmedligen, känns som om jag har världens koll på det där med att vara arbetssökande! Eller inte! Jag är så fruktansvärt less på det! Det suger verkligen! Man går bara och känner sig helt värdelös hela dagarna och tillbringar tiden på promenader och framför datorn! Har just nu avslutat tre säsonger av Tusenbröder! Det är helt seriöst den allra bästa serie som funnits! Och för dom som vet, det är inte bara för att det är Ola Rapace som har huvudrollen! Rent allmänt så är det verkligen en sjukt bra serie, sen gör det förstås inget att det är just han som har huvudrollen! ;)

Imorn är det DM-final mot Drott i sporthallen 19.30! Be there! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback