För jag har världens bästa vänner!

Jag kaninte hjälpa det! Men jag har världens bästa vänner! Ni finns alltid där, stöttar mig i alla lägen och får med mig på saker jag lika gärna kunde struntat i! Ni betyder mycket för mig!

Igår var det fest hos Shemi! :) Var där med MML-gänget som alltid håller ihop! Ni är bäst! :) Kvällen började hos Jecka med pizza och handboll! Sen bar det av till Andersberg för att hitta till Shem. Mycket trevlig kväll som avslutades på BM och sen en cheesburgare på donken! Tack för en helt underbar kväll mina kära vänner! :)

Idag blev det promenad till andersberg för att hämta bilen. Sen har faktiskt inte hänt så mycket. Legat och kollat på skidor i massor. Alltid kul på helgen när det inte finns nåt på tv! ;) Snart herrarnas skidskytte nu!
Ska försöka diska lite och göra nån mat efter det. För sen är det handboll på tvn! Frågan är bara vad jag ska hitta på för mat! Usch det är verkligen tråkigt och laga mat när man knappt har nåt hemma och inte vet vad man ska göra!

Jag slåss och sparkar men du ser inte!
Jag skriker men du hör mig inte!
Hur vore det om du visade att du brydde dig?
Känns som om jag skiter i vilket just nu!
Hur länge till orkar jag bry mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback