För jag kan inte hjälpa att jag är bäst...

...och där tillkommer även Bibbi! :) Vi var helt enkelt bäst idag i matchen mot Kristianstad! Två små linjeråttor som vi är så gjorde vi båda ett varsitt mål från 9m! Hur bra är inte det då!!! ;)
Matchen gick väl inte sådär överdrivet bra! Men sjukt kul hade vi i alla fall! Och vad vore handboll om det inte var kul! Precis som handboll ska vara när den är som bäst! Malin Sandin har för ANDRA gången i sitt liv spelat på nio-meter! Inte helt illa det heller! Tyvärr måste jag säga så missade jag mitt snygga vikskott med sådär 4 mm! ;)
Tjejer, vi är helt klart laget med charm! Vi är så sjukt bäst! Vi presterar utan att märka det!

Imorn ska jag till Bosse och Diva och vara dagmatte! :) Ska bli skönt och komma hemifrån ett tag imorn! Känns som om jag behöver komma iväg lite! Annars blir det mest en lugn och skön, men dock så tråkig måndag imorn!
JAG HAR ONT I MIN ARMBÅGE IGEN! Att jag inte lär mig och INTE landa på den! Nu är den lika stor som min handflata igen! Lyckat! Imorn är den blå, tisdag är den också blå men svullnaden har gått ner något och på onsdag är den lika stor igen! Match hemma mot Lågan!

GOD NATT MINA VÄNNER!

Kommentarer
Postat av: Bibbi

Hahha, lätt att vi var :D. Vi hade ju kunnat satsa som 9m:are men jag tycker nästan att vi har det mysigare där på linjen ;).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback