Fullt med tankar och funderingar!

När jag satt mig för att skriva ett blogginlägg försvann allt! Jag ville och skulle skriva, men allt bara försvann ur mig! Känns inte som om det finns några ord så det räcker!
Jag vet jag har lovat. Jävla tankar som bara vinner över mig! Alldeles översvämmad av sånt jag skulle sopa under mattan! JAG VILL INTE TÄNKA SÅ HÄR! Det jobbigaste av allt är att jag kan inte prata med någon om det. Jag vet liksom inte vad jag ska säga. Jag vet inte vad jag ska få ur mig. Det bara ligger där inne i huvudet och gnager sig fast! Det enda jag kan säga är "försök bli en hjärncell, så kanske du förstår!" Det finns alldeles för mycket som jag borde få ur, så ta gärna med dig en del ut och hjälp mig förstå!
Vad trött jag blir hela tiden! Det är sånt som får mig att må dåligt!

Jag satte mig ner för att fortsätta på min kärleksroman. Men jag har liksom kört fast. Det är alldeles för mycket "egna" tankar som förstör! När jag började med den för ett bra tag sen var allt så bra! Jag visste precis hur jag ville ha det. Men nu tog det slut på idéer och den får ligga i vila. Ingen annan än jag har läst den, men kan släppa titeln "I Järvstrands vatten". Hade planer på att börja på nåt nytt. Men det var då alla jävla tankar inom mig kom fram så slutade med det också!
Man kanske skulle bli författare eller nåt. Kanske finns nåt mildare ord på just det jag vill bli! Kanske skulle bli poet eller nåt istället. Usch sånna tankar jag har! Det här funkar inte!

Imorn är det bortamatch mot Kristianstad. Är sjukt taggad inför matchen! Förövrigt så är jag revanchsugen så det heter duga! Nu jävlar ska här slåss! Ska in där och kriga utav bara helvete!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback