Halmstad igen!

Igår kom jag ner till Halmstad igen! Känns skönt och vara tillbaka till handbollen. Träning ikväll! Har längtat som satan! Ska bli otroligt skönt och komma tillbaka till handbollsplan efter juluppehållet.  Står fortfarande fast vid att handbollen här är den bästa någonsin. Om man inte räknar med sista året i Kristinehamn innan jag flyttade. Nu är jag bara glad att jag valde Halmstad HP!
DM-final på torsdag mot Drott! Är så sjukt taggad! Hoppas bara resten av laget är detsamma! :) Nu jävlar ska det smaka blod!!

Deprimerad över jobb!! Är verkligen i behov av jobb! Sökte ett igår som lokalvårdare. Hoppas verkligen jag får det! Det skulle i alla fall höja humöret ett trappsteg! Har även mina underbara hundar också! Bosse och Diva, och Enzo. Enzo som snart också får en liten bror i form av en valp! :) Ska bli så sjukt kul och passa allihopa igen! Har saknat det också!
Nej det blir väl in på platsbanken igen och leta. Sen hoppas jag få tillbaka mitt CV så att jag kan skicka ut det till hela Halmstad! GE MIG ETT JOBB! Har vart inne och kollat på jobb i Norge. Är grymt sugen ändå! Men vi får se vad som händer framöver! :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Liten valp? Hmf.. va inte den enorm? ;)

Varför säger du inte att du vill till Norge då? Jag har ju sökt hur många som helst over there.. Vi drar! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback