Jag hatar måndagar!

Så var det ännu en måndag! Närmare bestämt den 19 januari 2009. Klockan är nu halv ett. Har precis tagit mig en riktigt lång och varm dusch! Var välbehövligt! Det är mulet och regnet ligger i luften! Jävla skitdag! Det är dagar som sånna här man bara vill försvinna! Så är det alltid på måndagar! Jag fattar verkligen inte vad dom ska vara bra till! Det är nu jag ångrar att jag redan tittat klart på alla tre säsongerna av Tusenbröder! Hade vart perfekt en dag som denna!
Det är i alla fall handboll sen. Sverige-Spanien. Något som jag längtar till i alla fall! Inte dåligt för att vara måndag i alla fall!

Jag vill att du ska veta, men jag vågar inte!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Här hemma har vi ju fått snö igen ;)

Postat av: a

2009-01-20 @ 00:16:49
Postat av: malin

FUSK!!!! ;)

2009-01-20 @ 00:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback