Livet är allt bra underbart! 08/09

Det är nyårsafton på väg mot nyårsdagen! Klockan är alldeles för mycket för att jag ska sitta här och skriva! Men jag gör det ändå, bara för att samanfatta året som gått!
År 2008: Minnnenas år, shit vad mycket upplevelser jag vart med om ändå! Handbollen har gått bra, jag har blivit kvar i halmstad och så även tagit studenten! Den underbaraste och mest känslosamma tiden i mitt liv! Har trots allt hänt ganska mycket! Inte nog med att jag är kvar i Halmstad, jag har även jobbat på det där med grannkontakten. Fått otroligt bra kontakt med våra kära grannar! :) Något som gör mig glad. Förutom grannkontakten jag har med världens bästa Hanna såklart! :) Det har gått en sommar! En sommar då jag sommarjobbade med världens bästa Rebecca på Örjans Vall! Vi är verkligen bäst du och jag! Svårt och toppa sommaren! Träffade en massa nytt folk, Pierre var en av dom. Dock har vi snackat under en lång tid tillbaka, men träffades först nu i år! Trevlig prick han också! :) 
Som sagt, handbollen har gått bra. Jag känner att jag kan gå förfullt utan nån jäkla knäskada som ligger och gnager. Gjorde dessutom sista träningen helt utan knäskydd. Så vi får se hur det går till efter juluppehållet. Tror handbollssäsongen 2009 kommer bli alldeles speciell! Utan allas vår Kicki som för alltid kommer vara saknad och alltid finnas i vårat hjärta. I alla fall mitt!!

Nyårsafton nu då. Jo det blev ju till att fira den i Kristinehamn. Tillsammans med min mamma, pappa, Anita, Clas, Katta och Magnus hemma hos Katta och Magnus! Vill bara säga att det var en av dom bästa nyåren jag vart med om! Sjukt kul hade vi i alla fall! :) På alla sätt och vis, mycket sing-star telefonsamtal, mat och skumpa! Precis så underbar som man vill att en nyår ska vara! Dock utan världens bästa kompisar som jag vet finns överallt i hela Sverige! Ingen nämd och ingen glömd! Alla som tar åt sig vet att dom gör mitt liv värt och leva!!

Finns miljoner mer och uppdatera om 2008, kommer säkert mer imorn när jag vaknar och nyktar till. Kanske inte så bra och skriva en blogg klockan 5 på morgonen och hoppas att den blir bra!
Det finns mer och uppleva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback