Me against the world!

Fredag igen! Är grymt stolt över mig själv ändå! Har vart vaken sen 6 och inte sovit sen jag kom hem! Duktiga jag! Nu kanske jag lyckas vända tillbaka dygnet igen! Vilket jag är tveksam till eftersom det vankas helg! Jag har i alla fall gjort ett försök, förövrigt är inte dagen slut än. Kanske hinner somna i eftermiddag eller nåt!
Har i alla fall kollat på "så som i himlen" en helt okej bra film! Kollade på "Linas kvällsbok" igår innan jag somnade också! Shit vilken sjuk film! Vet inte om jag kan säga att den var varken bra eller dålig! Kul var den i alla fall! ;)

Som sagt, fredag igen. Ikväll blir det väl let's dance på tv och eventuellt nån film sen. Om en liten stund ska jag åka och handla och sen hämta Hanna! :) Kan lika gärna hämta henne när jag ändå ska till Lidl!
Har diskat och städat idag! Har fått ut mycket av dagen, till och med duschat ju! Och klockan är bara 12! Okej att jag är sjukt trött, men ändå!

Vilken match Sverige gjorde igår då! Dom gav aldrig upp! Dom kämpade i 60 minuter!! Nu är det Frankrike på lördag! Kommer bli tufft men tror faktiskt Sverige har chans! Håller alla tummar som finns! Och självklart ska jag sitta klistrad! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback