Vinst mot Lågan!

Vi gjorde en sjukt bra match mot Lågan igår! Slog dom med ETT mål när det var två sekunder kvar! Jag fick bollen och blev nerdragen och får straff med mig. Carola tar bollen och går mot straffpunkten och bollen sitter! Så underbar känsla att vinna! Det var precis det vi behövde efter en lång tid den förluster! 30-29! Inte dåligt gjort att göra 30 mål av oss! En eloge till hela laget! Vi kämpade hela matchen igenom! Det var grymt kul och spela!

Idag gör jag min första arbetsdag! Ska göra kväll på Concilia! Är sjukt nervös verkligen!! Känns som om jag är helt ensam om att inte kunna nåt! Jag vet att det kommer gå bra! Men som sagt! Är sjukt nervös!!! Vet inte riktigt varför JAG, som har världens telefonskräck, tar ett jobb där man ska ringa!

Tänk på mig ikväll! Det lär jag behöva!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va roligt! Grattis! Till både vinst och arbete :)

Postat av: B

det gick JU fint =)

2009-01-29 @ 23:50:52
URL: http://tomteeen.blogg.se/
Postat av: malin

jaa, det gjorde ju det till slut! :)

2009-01-30 @ 07:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback