Wiiiieeee!

Ville först och främst bara säga att det gick bra igår! :) Kanske inte världens roligaste, men det är ett jobb med pengar i alla fall! Går alltid hem. Ska jobba på måndag och onsdag nästa gång. Passar bra eftersom vi inte har någon träning varken måndag eller onsdag nästa vecka! :)

Nu är det en helg som väntar! Har vart uppe sen 6 och vart och städat. Håller på och tvätta en massa! Har verkligen sjukt mycket tvätt! Så blir att tvätta hela dagen lång. Ska också in till stan till halv fyra och träffa Hänni sen! Sen ska jag laga nån god mat och eventuellt ta lite vin. Fast får bli efter min och Rebeccas underbara kväll i sporthallen! Ska städa ikväll vid halv nio också, ganska drygt! Men ska bli kul det med! Jag och Rebecca har alltid kul! ;)
Imorn är det en lugn dag och kväll som väntar! Har inget alls planerat inför helgen. Vilket till viss del känns hyffsat bra! Tar bara dagen som den kommer! :) På söndag är det hemmamatch mot Helsingborg. Är så sjukt taggad redan nu! Tändningen kom efter vinsten mot Lågan i onsdags!! Nu jävlar blir vi inte roliga och möta! Det ska smälla!!! ;)

Jag mår faktiskt bra! Fast saknar sommaren! Är trött på det som kallas vinter!

Kommentarer
Postat av: Emma

Va roligt att det gick bra för dig på nya jobbet :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback