Blixtar och dunder!

Igår kom min älskade syster hem. Även fast det kanske inte märktes så var hon ändå hemma. Lite mer osocial än vanligt, men hon är ändå hemma och jag fick träffa henne för fösta gången på nästan ett halvår!
Det kom in ett åskoväder på eftermiddagen också, jag hatar verkligen åska men slapp vara själv i alla fall! ;) Åkte till båten när det slutade och solen kom fram igen. Sen lagomt tills vi kom ut till båten så började åskan igen! Jag skojar inte, det var typ fyra olika åskoväder runt omkring oss! Men god mat och trevligt sällskap i form av min älskade familj så klarade även jag av kvällen! :)

Idag skiner solen! :) Wohooo. Det är sådär lagomt varmt efter regnet och åskan igår.
Ikväll ska vi köra in båten till gästhamnen, avskedsfest för två som ska åka jorden runt med båten. :) Så det blir vin och förhoppningsvis trevligt sällskap! Och sen imorn ska vi åka med dom ut en bit och sen vinka av dom.  Ja det är ju bättre än att inte ha nåt alls och göra. ;) hihi!

Kände att det bara blev blaj idag, hade lika gärna kunnat strunta i och skriva. Men lika bra och uppdatera om småsaker också!
Ha en bra helg! Mer uppdateringar kommer!

PUSS & KRAM!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback