Efter regn kommer solsken!

Ja det brukar heta så. Det har vart regn mer eller mindre en vecka nu! Så jäkla tröttsamt! Det är sommar och jag vill ha solsken!! Igår var det helt okej väder i stort sett hela dagen. Var ute på en långpromenad i skärgårnden igårkväll. Var riktigt skönt och komma ut. Hade egentligen tänkt ta en runda i spåret, men hade sån förbannad huvudvärk så blev en rask promenad i skärgården.
När jag kom till Kapurja så kom kustbevakningens kobra och la till. Var sjukt sugen på och fråga om jag fick kolla hur båten såg ut på insidan! Och sen är det ju kustbevakningen! ;) hihi! Jag vet jag är störd, och det går inte göra nåt åt det.
Annars då? Jag kom hem från Filipstad igår vid 12-tiden, då åkte jag och mamma till Karlstad en sväng. Köpte en tunnel till Ronja, hon är ascharmig när hon leker med den. :) Våran söta lilla kissemiss.

Idag då? Har regnat precis hela jäkla dagen! Hur deprimerande är inte det då?!! Var till Ann-Catrin och fikade en sväng förut, sen var jag och mamma och handlade till båten. Kom på att det var den 9de idag också, så arbetsförmedlingen besöktes också, jävla skit det med! Men var nog sista gången jag besökte dom på ett tag nu tror jag. :) Happy för det!

Imorn bär det av på sjön en sväng, hoppas verkligen att regnet slutar tills imorn! VILL HA SOL!!

PUSS & KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback