Förtrollad sagoprins!

Fick en liten tanke när jag satte mig och kollade igenom alla inlägg i bloggen. Det hade vart lite skoj och veta vilka som egentligen är inne och läser. Känner du för det kan du väl lägga en liten kommentar för skoj skull så nyfikna Malin får reda på vilka som läser. Och det är bara för att jag är världens nyfiknaste Malin! ;) Kul grej också för den delen.

Pratade med mamma igår, jag har ju planerat och komma hem igen den 7 augusti. Vålön runt och grejer den helgen och självklart vill jag vara med och segla, även fast jag inte har sjösatt i år än. Skit samma, mamma kläcker då ur sig att just den helgen så kan pappa ta ut lite lediga dagar och dom planerar att åka på sjön typ en vecka. DÄR ser jag min chans att följa med. Jobbar ju bara till den 7e som det ser ut som nu. Då sätter jag mig på bussen och åker upp till Mariestad och möter upp mamma och pappa med båten. :)  Så det blir förhoppningsvis en sväng ner till Spiken med båten! Så jävla glad jag blev då! Har inte vart där på hundra år känns det som! Har så förbannat mycket minnen därifrån också! Kul och komma tillbaka och det bästa av allt, Spikens baugetter med laxröra! DET har jag längtat efter!!

Annars då? Vad händer framöver? Ja det är endast 4 dagar kvar tills jag fyller år. Hur kul är det och fylla en måndag då? Det funkar i det här fallet, fyller bara 21 liksom. En värdelös ålder som bara får mig och få ännu mer ångest!
På lördag kommer Maria ner också! Wiiee. :) Ska bli jättekul att hon kommer hit och hälsar på. Så vi får väl hoppas på bra väder eller nåt så vi slipper sitta inomhus i min extremt stora lägenhet. Sen får vi väl se vad som händer. Ska bli kul att hon kommer ner i alla fall! :)

Kommer uppdatering så småningom! Fundera lite över det jag skrev i början och lägg en kommentar. ;)
PUSS & KRAM!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag läser =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback