I måndags var ingen vanlig dag, för det var min 21-års dag!

Har dåligt med rubriker just nu. Så den får duga, och det stämmer ju dessutom. I måndags fyllde jag år. Känner att jag nog har lite åldersnoja, men får stå ut med det. Är trots allt bara 21, det kommer värre åldrar.

Kan börja från i lördags, Mia-Maria kom ner och hälsade på. Så sjukt kul att du ville komma just denna helgen. :) På lördagen var vi ute och tog en promenad i solen sen på kvällen kom Jecka och Kim förbi och så kollade vi på film. Helt enkelt en ganska slapp lördag, som man behöver ibland. :)
Söndagen var vi också ute och gick, lite sämre väder men dock uppehåll. Vi gick in till stan och åt glass på donken. Sen iväg och spelade minigolf. Riktigt kul måste jag säga. Vi hade samma poäng fram till typ bana 10 eller nåt. Sen drog Maria iväg och slog några 1or. Jag tror hon fuskade, men det behöver vi inte säga högt. ;) Riktigt kul hade vi i alla fall. Åkte hem och åt världens godaste lax och potatis, åt chokladbollar och kollade på film.

Måndag och min födelsedag! :) Började dagen med jobb, ganska lugnt så var hemma strax innan 11. Maria och jag gjorde tårta och sen åt vi pizza. På kvällen kom Jecka, Kim, Maria, Carola, Carro och så jag och Maria, vi grillade och hade jättemysigt. Sen åt vi massa god tårta och senare kom även Hanna, Rebecca, Nathalie och Amanda. :) Riktigt lyckad födelsedag måste jag säga. Trots att jag bara fyller 21. Eller bara och bara 21 år är jag nu för tiden i alla fall.

Igår åkte Maria hem, men innan dess så åkte vi till Gullbrannagården och kollade på barnteater Loranga, Mazarin och Dartanjang. :) Sen blev det hamburgare och mys i trädgården.
Kan inte påstå att jag mått sådär överdrivet bra dom senaste dagarna men ändå. Har hostat och haft sjukt ont i halsen och säkert lite feber på detta. Men har vart grymt kul att ha Maria här ändå. :) Hoppas du har haft en bra början på din semester nu.

Dagen i all ära har inte alls mycket och erbjuda, ska kurrera mig och bli frisk. Har endast 1½ vecka kvar på Örjans Vall nu. Sen drar jag upp till Mariestad den 7de och möter upp mamma och pappa. Så åker vi på sjön en vecka. :) Längtar som satan tills nästa vecka!
Vi får se vad som händer till helgen, lördag blir det förmodligen chaufför till Slättåkra. Mer uppdate kommer när jag orkar.

PUSS & KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback