I'm forever yours!

"I was wrong from the start from the bottom of my heart, I apologize
What I did to you was hurtful
What I'm going through is hurtful"


Var ute och badade med Emma igår! Helt underbart och kunna åka ut till skärgårn när klockan är nio och ta ett kvällsdopp utan att behöva duscha när man kommer hem! Det är det bästa som finns med sötvatten! Älskar det verkligen! Och inte nog med det så älskar jag skärgården!

Dagens planer då? Ska försöka städa bilen, om jag inte tar det imorn! ;) Sen ska jag ut och äta glass med Emma och när mamma och pappa slutar så ska vi åka ut och bada med båten. Tycker dom är lite elaka mot mig att jag inte får ta båten själv! ;) Funkar i och för sig lika bra och vänta på dom, men ändå!
Det är så sjukt underbart när solen skiner och det är varmt ute! Finns det nåt bättre?

PUSS & KRAM PÅ ER!




You are my sunshine!
Tänker på dig hela tiden förstår du väl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback