Tills natt blir dag!

Jag gillar ju dig, fattar du väl! Du betyder massor, synd bara att jag aldrig kommer våga säga det till dig! Något som får mig att må dåligt! Du är han jag drömmer om!

Onsdag idag, jag anlände till Halmstad i måndags efter att jag fått reda på att jag skulle börjat jobba i måndags. Ja ja, det funkade lika bra och börja igår. Gjorde även min första träning på sand i måndags. Känns bra i kroppen trots allt. Trodde jag skulle vara helt död, men inte det. Fan vad jag är bra! ;)
Började jobba igår också. Heltid 8 timmar, vad fan har Kniv-Siv gjort i 8 timmar? Haft rast?? Blir sådär lagomt deprimerad när det inte finns nåt och göra. Gjorde till och med jobb som inte riktigt skulle göras igår också. Inte fan drog det ut på tiden. För och inte tala om idag, det var typ ingen som vart där ens. Får väl hoppas på lite mer och göra imorn då.

Imorn kommer världens bästa Emma till Halmstad, ska hämta henne vid bussen 18.45! Sen på fredag förmiddag så bär det av mot Åhus. Ska bli så sjukt kul och komma iväg. Och sen har ju vi världens bästa lag med också, bara det säger ju en hel del!
Borde städa lite så inte Emma blir helt förskräckt när hon inser vad stökigt jag har det. ;) Kanske kommer en update imorn, annars kommer det alltid efter helgen.

PUSS & KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback