Jag som brukar vara aktiv!

Jag funderar starkt på vad som hände! Jag som alltid brukar vara en sån aktiv bloggare. Finns väl helt enkelt inte så mycket och skriva om i mitt liv just nu! Händer väl inte sådär överdrivet mycket måste jag säga.
Sommaren har kommit och jag är fortfarande arbetslös! Vad mer kan man önska?
Har i alla fall bestämt mig för att vara kvar i Halmstad under midsommar! Blir midsommarfest/Charliefest på Frennarp. Tror det kan bli riktigt bra, och framförallt eftersom jag snackat allvar med vädergudarna! Dom har lovat mig att det ska bli fint väder, och som alla vet så litar jag på dom. :) Jag har nog aldrig haft fel när det gäller väder, *peppar, peppar*

Imorn är det studenten som gäller. Tur jag som inte känner några 90or som tar studenten i år! ;) Ska i alla fall leta upp Österman och ge henne en liten nalle, det är hon värd. Annars så blir väl fredagen som en helt vanlig dag i Malin Sandins liv. Ska man skratta eller gråta nu?
Hur som helst, sen är det helg IGEN! Får väl uppdatera om det kommer upp några mer planer! Om en vecka är det i alla fall midsommar!

PUSS & KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback