Krillehôla!

Ja då befinner man sig sedan i fredags i min hemstad. :) Vaknade halv 5 i fredagsmorse och kunde lika gärna gå upp, hade egentligen klockan på 5 för att komma iväg vid halv 6. Men kom iväg redan vid  kvart över 5. Skönt och komma iväg så tidigt, vaknade faktiskt och var lagomt pigg. Då är det lika bra och åka innan man blir trött igen. Lyssnade på Rix morronZoo hela vägen hem, från när det började tills det typ var slut. Det var ett himla tjatande om Michael Jackssons död tycker jag. Låt killen vara död, vad ska man göra liksom? Väcka honom till liv för att fråga varför han ville dö eller? Nej usch jag tycker det är mycket tjat nu. Han är död, tycker vi ska nöja oss med det.
Var som sagt hemma lite i 9, hjälpte mamma och handla det sista inför sjön. Sen vid halv tre när pappa slutade så åkte vi till Långön, underbar segling ut och en helt underbar helg med sjukt fint väder och massa bad! Kom hem sent i söndagskväll och ville bara ut igen.
Fick reda på då att Ann-Louise har semester nästa vecka också, så som det ser ut nu så stannar jag här hemma i två veckor. Känns som om jag kan behöva vara hemma lite. Så kanske jag kommer tillbaka som en ny människa! Försöker bli det om inte annat.

Igår var jag ute i skärgårnden och åt glass med mamma innan hon började jobba. Sen åkte jag till Jutviken och badade med Emma! Underbart i vattnet, och sen var det kul och åka till Jutviken som jag inte vart till på sådär 5 år eller nåt!

Idag då? Mamma och pappa jobbar till fyra, sem blir det nog ut och bada med båten antar jag. SKÖÖÖNT! Innan dess ska jag försöka göra nån nytta. Eller ja, ska ner i stan en runda med Emma, sen ska vi nog kanske ut och bada. Vi ska i alla fall hitta på nåt som inte är allt för ansträngande i alla fall. :)

Uppdate kommer med jämna mellanrum! :)
PUSS & KRAM!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska vi klara oss utan varandra i 3 veckor?? :O

Postat av: Emma

MMMMMMMMMMMMMM att det är gott att bada! Tycker du ska va hemma hela sommaren ;)

2009-06-30 @ 21:07:23
URL: http://idreammydaysaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback