Midsommarfest/Charliefest!

Midsommarafton har nu sakta men säkert dragit förbi! Det har vart en sjukt kul och galen midsommar på alla sätt och vis.
Gick upp ganska tidigt och gjorde tårta, slog in present och plockade ihop lite grejer. Åkte sedan till Carro och hjälpte henne med alla förberedelser, gjorde bål och provsmakade en massa på den. Alkoholintaget började alldeles för tidigt, kände jag när jag däckade halv tolv. ;)
Riktigt trevligt sällskap hela dagen och kvällen. Har dock en liten minneslucka när jag idag sitter och tittar på bilderna. Frågan är vad som hände mellan en bild och en annan. ;) Bilder kommer så småningom. Vid sådär halv 10 kom Charlie och några kompisar till han. Det blev grattiskramar, tårta och paket. Klockrent måste jag säga, "Vågar jag öppna det här bland folk?" Hahaha!

Finns liksom inga ord att beskriva kvällen med, bilderna som kommer får tala för sig själv! ;) Underbar midsommar med alla underbara människor som man kan tänka sig. Tack alla inblandade människor för att ni gjort min kväll till en minnesvärd kväll. Slutade dock lite halvkasst men allt det positiva tar ut det, så i helhet så märks det inte!

Dagens fråga: Vad är typiskt Malin Sandin? Vad beskriver Malin Sandin som person?


Vilka jävla tankar och funderingar jag har ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback