Sommar och sol!

Jag vill sparka på dig tills du ramlar omkull, se blodet rinna från din kropp och ändå inte sluta sparka. Se ditt hånflin sakta men säkert tyna bort! Slå till mot ansiktet och se allt bli svart!
Vad har du för mening med att förstöra mitt liv? Men varsågod, sparka gärna på mig när jag redan ligger ner!


Imorn bär det av till min älskade hemstad! Har inte vart hemma på alldeles för länge! Jag vill bara bort från allt en stund, inte behöva tänka på varje lite ord man säger eller får höra! Bara koppla av och koppla bort allt som händer runt omkring. Om så inte för hela livet men för en vecka i alla fall! Vara Malin bara för en vecka! slippa spela nåt jävla falskspel! Sluta spela någon jag inte är! LÄNGTAR FAKTISKT HEM LITE!

Ikväll blir det Harrys och fira Kim som fyller 20! Fast det är en hemlis så jag hoppas inte att han läser detta! :) Och andra sidan så ska vi snart kidnappa honom.
Började dagen med frukost hos Kim, eller Jecka heter det väl egentligen. Bara det att inte Jecka var med. Skitsamma. Det var riktigt trevligt i alla fall. Sen bar det av hem hit för att äta marängswiss och chilla i trädgården!

Ska packa det sista och diska nu!
PUSS & KRAM mina sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback