Stjärnan som skiner högst och mest!

Måndag, helgen och även midsommar är över. Solen skiner och sommaren är precis som den ska vara! Solen skiner och det är helt underbart!
Tillbringade dagen på Östra stranden tillsammans med Hanna, Sanna, Rebecca och Kim. Riktigt trevligt trots att jag hatar både sandstrand och saltvatten! Har ingen fobi mot det, men som vi säger från mina hemtrakter. ;) Det är SÖGGEL vatten! Och det är dessutom vidrigt vatten med massa skumma saker i! Tacka vet jag sötvatten!

Planer för veckan då? Arbetsförmedligen imorn och hundrastning, funderar på en promenad eller en runda på berget också. Stranden, och ännu mera hundrastning. På fredag ser planen ut som att jag besöker min kära hemstad en stund! Vet dock inte hur länge, men känner att jag är i behov av en tur hem. Ganska mycket som snurrar just nu!
Annars blir det lugn vecka som det ser ut som.

Keep smile sunshine!
PUSS & KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback