Sunshine!

Solen skiner, man blir alldeles glad och lycklig i hela kroppen! Underbart att äntligen sommaren kom till slut! Har legat och chillat på stranden i två dagar nu! Jobbat lite på brännan, så vi får väl se vad som händer med den! ;) Har dock inte tagit årets första dopp än! HATAR saltvatten och vägrar bada i det. Så får ta ikapp allt till helgen när jag ska hem istället! SÖTVATTEN is the shit! Har nu inte bara planerat hemfärd, har också bestämt mig. Är i behov att komma bort från allt en stund. Ibland behöver man det!

Var ute och sprang en runda på berget igår. För första gången på 4 år så sprang jag helt UTAN knäskydd! Hur lycklig är inte jag på en skala då? Jag är så jäkla nöjd med mig själv! Samtidigt som jag stabiliserar knät så bygger jag ju lite kondition och det behövs! Så underbart och springa vill jag lova! Rensa hjärnan från allt och bara tänka på sig själv! Efter gårdagens löpning så mår jag faktiskt bra! Tänk att det bara krävs lite löpning och segling efteråt för att Malin Sandin ska må bra igen! Eller så är det väl bara så att jag insett att man inte kan gå och må dåligt hela livet!

Vad händer idag då? Jag hade behövt ta ett ryck i lägengeten. STÄDA och DISKA! Känns bara så jävla b och vara inne när det är så underbart väder på utsidan! Men nån gång måste man ju ta tag i lägenheten också! Börjar överstiga en gräns där det både är tråkigt och jävligt mycket och städa! Hade tänkt bli klar med det innan hemfärd på fredagmorgon!
Annars då, ska ut och rasta hundar och ta vara på lite soltimmar. Se Wallander - Mastermind och sen sova!

PUSS & KRAM på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback