Ursäkta fröken, men får jag nypa dig i rumpan?

Nu var jag dålig på och uppdatera, inte likt mig. Jag varnar redan från början att det kan bli mycket läsning, men ska försöka fatta mig kort och hänvisa till bilderna som ligger på http://sandinmalin.bilddagboken.se

Har i alla fall vart hemma i mina skogar och hälsat på. Eller rättare sagt vart ute med båten. Var på långön och hade riktigt mysigt och helt underbart väder verkligen! Seglade hem sen på söndagen, helt underbart det också! Och det bästa av allt var att jag fick träffa mina älskade föräldrar! :) Bilder från helgen på långön finner ni på ovanstående adress! ;)

Vad har mer hänt, helgen som gick så var jag och Hanna nere på Sweden rock! Helt sjuk upplevelse det också! Senaste konserten jag var på måste nog vara Jumper på Marieberg när jag knappt var född! ;) nej men det var typ hundra år sen. Kan inte minnas att jag vart på nåt annat med sånt tryck! I och för sig så var Sweden rock en klass för sig. Nästan längst fram på Twisted sisters i torsdags och längst fram en stund på In Flames på fredagen! Shiiiiiit säger jag bara! Går inte beskrivas i ord, måste upplevas! Har också haft en sjukt kul med Hanna under våra arbetspass! :)
Alldeles för lite sömn och helt underbart galna 4 dagar i Bromölla! Helgens citat får bli från snubben som stod bakom mig på In Flames "Ursäkta fröken, men får jag nypa dig i rumpan?" Strax efter kommer snubben som värmde sina händer på min mage! Det finns fan folk till allt! ;)

Tillbaka i Halmstad igen, och tillbaka till verkligheten igen. Träffade Jecka idag! Åhh vad jag har saknat dig, inte träffat dig på alldeles för länge nu! Följde med henne till Ängelholm. Tjejen har ju tagit körkort nu! Grattis grattis grattis! Sjukt glad för din skull! Detsamma med Kim. Dom tog båda körkort förra veckan och är riktigt glad! :)
Annars har jag inte alls gjort mycket idag. Vart ute med mina söta hundar typ. Åkte till Carro och planerade lite inför midsommar! Ser fram emot det, tror det kommer bli grymt kul!

Ska också tilläggas att världens bästa Rebecca fyller 20 idag också!
Hade jag orkat hade jag skrivit lite mer utförligt, men är lat nu och hoppas jag fått med det viktigaste i alla fall! Får väl uppdatera imorn när jag vart hos mina vänner på arbetsförmedligen! SER VERKLIGEN FRAM EMOT DET! *med mycket ironi i rösten*
PUSS OCH GODNATT MINA SÖTNOSAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback