Vad har jag kvar att hämta där?

Träning idag! Vet inte om jag kan säga att jag har kul på handbollsplanen längre! Jag älskar verkligen handboll och jag vill verkligen att det ska vara roligt! För det första så har jag bajsont i mitt jävla knä och för det andra så har jag sagt vad jag tycker och tänker till jens! Han är verkligen inte bra på att ta kritik! Även fast han säger att han är bra på det! Fick i alla fall fram till honom att han inte passar i damlaget! Jag hoppas att han fattade det. Och jag pratar nog inte bara för mig själv när jag säger det!
Jag vill inte flytta hem till Kristinehamn bara för att vi inte har något damlag eller tränare till hösten! Jag vill vara kvar här och spela handboll och ha roligt på handbollsplan!
Känns som lite kalgomur nu. Var bara tvunge och få ut det på nåt bra sätt! Och vad är inte bättre än att skriva det i bloggen då.

FÖRÄNDRING HALMSTAD HP tack!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback