You set my heart on fire!

Lördagkväll, ännu en helg börjar gå mot sitt slut. Okej, det är en hel söndag kvar men ändå. Både fredag och lördag har bara susat förbi! Fråga mig inte ens vad jag gjorde igår, lagade tacos och åkte till Carro och spelade Buzz! Idag då? Har tvättat och lekt med Jecka och Kim! :) Chillat och kollat på film och nu sitter jag här. Borde väl egentligen ha nåt vettigare för mig, men inte ens det har jag! Har rätt tråkigt ändå! KOM HIT NÅN OCH HA TRÅKIGT MED MIG!!

Imorn har jag planer på och åka till Österman och lämna den fina "nallen" som jag skulle gett henne igår på självaste studentdagen. Men det regnade och var helt omöjligt och hitta henne. Så får bli en tur till Frennarp imorn och ge den till henne. :) Annars har jag inget alls planerat. Borde väl städa lite antar jag. Men får se vad som händer, blir det fint väder ska jag nog ut och göra mig av med lite tankar! VÄLBEHÖVLIGT! Dom ligger bara där och tar massa plats och energi!

Det är mindre än en vecka kvar till midsommar nu! Längtar och ser fram emot det sjukt mycket! Ska bli grymt kul!! Midsommar med alla dom bästa människorna man kan tänka sig! :)

PUSS & KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback