Att se solen gå ner gör mig lycklig!

Så underbart och ha fönstret mot stan! När klockan närmar sig kvällen och solen är på väg ner. Att se himlen färgas orange och se solen försvinna ner borta vid horrisonten! Det är sånna enkla saker som gör mig lycklig! 
Sen finns det väldigt enkla saker som får mig att vija hata också! Igår var en sån kväll! Jag tar det med en klackspark!  Vissa mognar mer än andra helt enkelt! Jag trodde mycket hade hänt på tre år. Men det visade sig att du var samma fegis som för tre år sen! Du gör fortfarande ont i mig, jag vet inte hur länge till det kommer vara så. Men jag trodde jag släppt dig efter tre år! Det har jag inte, har fått det bekräftat! Jävla dig!

Vet inte om informationen på AF gav så mycket. Vi satt och lyssnade och gick igenom platsbanken. Woho, för det kan man inte redan liksom. ;) Imorn ska vi i alla fall få en genomgång från vägledningscentrum. Det är då mina planer om plugg ska blomstra! Usch jag gillar verkligen inte arbetsförmedlingen.

Nu ska jag iväg och träna med bästaste laget! :)
Puss & kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback