Det bor en dammråtta i varje hörn!

Jag är HYFFSAT trött på grått väder! Jag har velat tvätta min bil sen i fredags nu! Eller ja, hela sanningen är väl att jag har velat tvätta min bil i två månader snart! Nu när man för en gångs skull är ledig stora delen av dagen så är det grått, har precis slutat regna typ! Termometern står på 7 grader, bättre förutsättningar får man leta efter. Men så kom det här jävla regnet. Lite sol hade inte vart några fel. Med tanke på att resten av sverige typ har snökaos, så kanske man skulle vara nöjd med lite regn. Men är sjukt trött på det!

Hittade just en enorm dammråtta på mitt golv, jag vet inte vart den kommer ifrån riktigt. Förmodligen har den blåst fram från under sängen. Skulle man dammsuga där också? ;)

Jag är ganska trött på min blogg, igen. Blir nog en liten förändring under dagen skulle jag tippa på. Vet bara inte hur jag ska ha den. Det blir en liten fundering. Men nåt måste göras känner jag. ROSA vad är det för färg. TÖNT! ;) Nej gillar faktiskt den rosa, men måste hitta på nåt kul nu!

Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback